مشا

.: تفکر آن هنگام که می روم :.

مشا

.: تفکر آن هنگام که می روم :.

امسال، سال خوبی است؟

وحید نصیری کیا | دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ | ۲ نظر

نمی دانم چرا احساس عجیبی دارم که قرار است امسال کارهای خوب و بزرگی کنم، البته بزرگ که می گویم منظورم خیلی بزرگ نیست!چند قلمش که که گفتنی است مثلاً:
1. مطالعه صد کتاب، نوشتن معرفی و نقد درباره آنها
2. نوشتن 50 یادداشت درباره کتاب و کتابخوانی
3. راه انداختن درست و درمان سایت کتاب مان
4. نوشتن 4 کتاب کوچک حداقل

در زمینه درسی:
5.مطالعه جدی تر دروس
6. نوشتن دو مقاله برای جشنواره علامه حلی

و بعد هم کمی وبلاگ نویسی جدی تر و البته مداوم تر.
هفتم کمی حفظ کردن قرآن و تلاش برای عبادتی بیشتر با توکل بر خدا.

و چند کار خانوادگی که چندان گفتنی نیست البته.
من الله توفیق.

این ها را می نویسم که اگر سال بعد را دیدم اینها را بخوانم که شاید افسوس بخورم و شاید هم نه!

نظرات  (۲)

سلام.تو پسر خوبی هستی. چن وخ پیش یه دقترچه یادداشت پیدا کردم مربوط به دوران دانشجویی و نشریه حضور که چه بکنیم و مقصد کجاست...چه چیزها که ننوشته بودم و نشد که بشه. و تنها حسرتش را خوردم و آرزوی محال برگشت به آن دوران و جبران از دست رفته ها با همت و تلاش بیشتر اما حیف که این فقط یه تخیل و توهم است. البته که ماهی را هر موقع از آب بگیری باید سرخ کنی بخوری فریزری نشه بهتره. اما خب دیگه آرزو بر جوانی چون من که عیب نیست. هست پیرمرد؟
امیدوارم تو مثل من بعده ها حسرت نخوری.
یا علی.
پاسخ:
سلام پیرمرد!
توفیقاتتان روز افزون
قلمتان در راه حق نویسا إن شاءالله
پاسخ:
تشکرات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی