مشا

.: تفکر آن هنگام که می روم :.

مشا

.: تفکر آن هنگام که می روم :.

اویس قرنت می مانم

وحید نصیری کیا | پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

به خدا منتظر آمدنت می مانم                   
پای این عشق اویس قرنت می مانم

شب هجران-صابر خراسانی-دریافت فایل صوتی

عاشقی دردسری بود نمی داستیم
حاصلش خون جگری بود نمی دانستیم

پر گرفتیم ولی باز به دام افتادیم
شرط بی بال و پری بود نمی دانستیم

آسمان از تو خبر داشت ولی ما از تو
سهم مان بی خبری بود نمی دانستیم

آب و جاروی در خانه ما شاهد بود
از تو بر ما گذری بود نمی دانستیم

این همه چشم به راهی نگرانم کرده
عاشقی دردسری بود نمی دانستیم

تا ظهورت چقدر فاصله داریم آقا                     
آه از جمعه ی بی تو گله داریم آقا... 

رفته بودی که بیایی چقدر طول کشید         
عرض کردیم نبودی و سحر طول کشید؟

ما برای خود اگر این همه گفتیم بیا                        
نذر کردیم به پای تو بیافتیم بیا

تو طبیب دل غمدیده ما یی آقا                    
ما که مُردیم بیا! پس تو کجایی آقا

مگر این که تو بیایی و حیاتم بدهی     
مگر این که تو از این وضع نجاتم بدهی

از به خود آمدن این قافله را گم کردیم
وای بر ما پسر فاطمه را گم کردیم

دست برداری از این غیبت طولانی اگر       
من به پای تو بریزم ...طلبی جانی اگر

از تو دنبال تو بودن نکند سهم من است   
فقط از هجر سرودن نکند سهم من است

من شب جمعه قرار تو دلم می خواهد                  
صبح فرداش کنار تو دلم می خواهد...

به خدا منتظر آمدنت می مانم                   
پای این عشق اویس قرنت می مانم

تو دلت بیشتر از ما تب هجران دارد         
سحر وصل همیشه شب هجران دارد

تا به اندازه شمعی که ز سر می سوزد      
پر پروانه به امید سحر می سوزد...!

*گویا از صابر خراسانی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی